CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, October 27, 2013

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...berkat kesabaran dan kesungguhan akhirnya rezeki itu milik ku...bersyukur sgt2...rezeki ape eh???hahaha....

pertamanya rezeki untuk dapat 2nd baby...skrg usia kandungan dah menjangkau 21 minggu...kiranya dah masuk 5 bulan la....insyaAllah awal bulan 3 Cik D akan jadi kakak....aku berdoa sgt2...harap2 anak yg ke 2 ni dapat la baby boy...kira sepasang la...citer pasal preggy ni...mengandung kali ni alahanyer leih teruk dari mengandungkan cik D...kalo mengandungkan Cik D rase bertenaga je..muntah2 pun kejap je...pastu dh ok...tp kali ni...pakej muntah malam2 pastu tak leh makan obimin....sbb kalo mkn je automatik akan muntah balik...huhu....dan alahan paling teruk tak leh bau badan laki sendiri...ok...abg sila duk jauh2...hehe....bile kandungan dan start masuk 5 bulan baru rase ok skit...alhamdulillah...xsabar menanti kehadiran anak aku ni....Cik D compom excited ni...

yang keduanya...perkara yang dinanti2kan telah tibe...huhu...ape lagi keputusan kenaikan pangkat yang keluar pada hari Sabtu yg lepas...tak tau nak cakap gembira ke tak...huhu....mcm tak der perasaan plak...



 yang penting kene pindah....huhu...mungkin rezeki aku kat negeri sabah kot...ramai yg ckp duk sana boleh simpan duit banyak2...hopefully dapat la simpan duit banyak2...hehe...ape2 pun kene mintak tangguh dulu...nak uruskan ape2 yg patut kat sini...hehe...ini semua rezeki dan perancangan dari Allah s.w.t...yg penting en hubby pun ikut sekali...tak der la dok sana terkontang kanting sorang2...

sblm ni ktorg sekeluarga ader cadangan nak g KK utk bercuti...last2 tak jd sbb tiket dah hbs...tup2 dapat plak arahan penukaran ni...rezeki adik2 aku yg suke berjalan la ni...huhu...

jom start pikir2 barang ape yang nak dibawak kesana...

No comments: