CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, August 27, 2013

raya ooohhh raya

aku baru berkesempatan nak update gambo2 raya tahun ni...sbb tgh tak der mood nk tanda assessment students2 aku ni ha....adoii....mood malas sudah mari...masalah ni....

berbalik kepada tajuk diatas...raya tahun ni seperti raya2 tahun lepas beraya di Kedah Darul Aman lagi...berkumpul lagi dua keluarga...haaa seronok kan dapat beraya dengan mama, abah, MIL & FIL serta adik2 aku yg gedik2 dan ader jugak adik ipar...ingat senang ke nak kumpulkan semua sekali.....alhamdulillah tahun ni dapat berkumpul semua sekali....

raya pertama tema baju aku warna kuning + oren...ntah ape punyer tema ntah...laki aku la ni...huhu...layankan aje...family aku temanyer merah + lace...nasib baik baju abah ngan azam diaorg tak jahitkan lace...kalo tak haru jadinya...

Cik D bergaya dengan baju rayanyer... nasib baik baju raya budak ni sempat siap....kalo tak terpaksa gi cari malam2 raya tu....

ni la jadinya kalo kamera bnyk sgt...sume pandang kamera lain2...haha...comel tak Cik D pakai tudung??...nasib baik Cik D suke pakai tudung...tak membazir la mama belikan tudung untuk Cik D...Cik D ni asyik pandang kamera hp atok je...tau la hp atok tu dh canggih....

my happy family...."makngah & pak ngah tolong tangkap gambo ye..."hehe

tangkap gambo makngah & pakngah plak....Cik D sentiasa ader kat atok...

dua keluarga bergabung... Cik D still kat atok lagi...hurmm...

bergambar bersama mentua...pandai pulak Cik D senyum bile amik gambo...mane blaja ni Cik D???..hehe...

bergambar adik beradik....best adik beradik ramai ni...happening...

Cik D dengan mokcik....sama tak muka Cik D dgn mokcik????hehehe

masa untuk makan2...menu utama spagetti...menu tambahan nasi impit + kuah kacang....tu je...makanan tak berapa nak meriah sgt...nasib baik dh makan nasi impit + kuah lodeh 3 hari sblm raya...so tak kisah sgt la kan... spagetti ni request by Moksu Cik D...tu yg buat tu...ha nampak tak mangkuk moksu dh licin...hehe

pak ngah kekenyangan...makngah still lagi makan...hehe....gomok la makngah mcm ni...hahaha

aku beraya kat kedah ni sampai raya ke 4 je...pastu meneruskan perjalanan ke Penang....bercuti2 sebelum memulakan kerja...tempat percutian sama mcm tahun lepas...Bayview Resort Hotel ....tingkat paling atas...haha... view dalam bilik tu sama mcm entry holiday_penutup_2012..dulu Cik D gi baru boleh merangkak...ni dh boleh berlari dah...punyer la suke gi berjalan2 sampai taknak tdo...mokcik, moksu & maklang tolong setlekan Cik D ye....mama nak tdo...hahah....









 


  
  

 

berjalan2 lepas sarapan...Cik D excited tgk laut...tp takut nak gi mandi...penyudahnya mandi kat kolam renang je la ye...hehe






















No comments: