CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, December 3, 2012

wedding Dayah

Alhamdulillah selesai sudah kenduri sebelah pihak perempuan dan pihak lelaki....syukur majlis berjalan dengan lancar...tinggal satu lagi kenduri sblh lelaki yg akan diadakan di kedah...amboiii....kemain sakan sampai 3 majlis ko dayah...huhu...semoga perkahwinan berkekalan hingga ke akhir hayat dan cepat2 menimang cahaya mata...dayana nak kawan...hahaha....

to akmal a.k.a pak ngah selamat datang ke keluarga Janudin....harap2 tak pening la dengar bini kau tu membebel....hahaha ...jom layankan beberapa keping gambar sepanjang majlis perkahwinan berlangsung....

opss makngah...dayana posing dulu eh...hehe...

perasan jadi puteri raja la tu...kemain sakan kat pelamin tu....

tq maklong ila sbb tolong jagakan budak musyuk ni....blaja2 eh maklong ila sblm ade anak sendiri...

pengantin baru...eh!! bapak pengantin rupanya ....hehe


ececehhh...hehe

org kuat kenduri ni...terima kasih banyak2...selama ni pakcik & makcik yg bnyk membantu menjayakan majlis ini...

pengantin lama...posing sakan nampak...hehe

 
....nenek dgn sarah....

pengantin baru...berangan bersanding lagi la ni...hahaha


 
chud yg montel...hehe

haa...mane satu pengantin ni...anak2 perempuan Hj Janudin...

tema tourquise green... 

pengantin perempuan...

kawan2 chud yg banyak membantu...TQ

sempat lagi membuta tu sblm akad nikah...dia yg nerves sampai tetdo..hehe

mak su and mak uteh....

candy booth...ader choki2, marsmallow, kopiko, lollipop and cup cake... 
dayana tdo lagi...asyik tdo je...huhu

soin and mia

....pengantin....

dayana dgn sape tu????dgn paklong to be...hehe...amboi kemain suke eh...

practice2...hahaha...pas ni turn korang berdua plak...

selamat sudah....next????


No comments: