CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, June 6, 2012

jan, feb & mac

lama betul tak menghupdate blog aku ni...bz menyiapkan keje2 sblm cuti bersalin...sampai takder masa langsung...so ni entry sepanjang bulan januari, febuari dan mac...antara moment2 indah yang berlaku....


....Bulan Januari....

Perkahwinan Jan dan Pasangan

 Tahniah kepada pasangan ini.....majlis berlangsung di Perlis...

tumpang berposing kat bilik pengantin...

 sesi bergambar pengantin dengan mak2 dan pak2 sedara...

pengantin dan sepupu sepapatnya...


....Bulan Febuari....


Family Pakcik bercuti di Melaka
berpicnic kat Pantai Klebang sambil makan grg pisang....

pose skit....huhu

main layang2...

main layang2 sampai puas....

lepas puas main layang2 ingat nak gi kat pameran kapal selam...Tp orang punyer la ramai....tak jadi nk g...lain kali je la....next station...jom gi makan asam pedas kat kota laksamana....gambar tak sempat nk amik sbb kelaparan.....hehe




Family Janudin menunaikan Umrah


satu family aku g mengerjakan umrah (9 Feb - 21 Feb 2012) kecuali aku ngan hubby...sbbnyer kandungan dah berusia hampir 7 bulan...so xleh naik kapal terbang....sedih sgt2...bukan rezeki kan...tak pe...abah ckp lain kali dia bawak aku plak...umrah kali ni disponsor oleh abah la sape lagi....banyak tul duit abah ni....berkat menyimpan dan kerja kuat....alhamdulillah tercapai hajat adik2 aku nk ke sana...rezeki aku next year kot....sape tahu...tp kene tunggu baby besar skit la br leh gi...nak bawak baby sekali....

enam beradik.....

anak2 dan menantu Hj Janudin

mama dan makcik izan...


laki bini yg kene tinggal...huhu


....Bulan Mac...

BBQ di Merlimau


 bakar jgn tak bakar.....



 ade kambing, ikan pari, ikan kembung dan ayam...

chef tgh tunggu makanan yg dimasak...

seronok bile ingat balik ape yg berlaku...lepas ni plan nk ke Johor plak....yaahoooo....

No comments: