CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, August 14, 2011

Hadiah Perkahwinan - Part 1

dh sebulan lebih baru aku berkesempatan nak update citer pasal hadiah kawin...hehe...lambat tul kan...almaklumlah bz dgn tugas2 seharian sebagai seorg isteri.....hehe...ayat poyo....hahaha...bnyk jugak la hadiah yg aku dapat sampai kene 3@4 kali mengangkut hadiah dr KL ke merlimau ni...tu yg kat KL...yg kat kedah kene angkut 2 kali...huhu....ni pun ader lg yang tak berangkut....aku simpan dulu kat umah....tak muat kete...hehe...jom kt tgk ape yg aku dpt sempena perkahwinan aku ni....

 steamer garment....menantang ni memudahkan aku n en Hubby menggosok baju....

 oven...mcm nk suh aku rajin masuk dapur je ni...tp aku suke...leh bakar kuih or kek t...hehe...

 set kuali n sudip...senang nk masak t..hehe...

 kitchenware rack....masih tersimpan lg...belum gunapun sbb kat umah sewa ni mmg dah ader..tunggu yg tu rosak dulu baru kita bukak yg baru ni...hehe...

nak masak pe eh dlm mangkuk pyrex ni...

bile eh nk guna sandwich maker ni???huhu

set cawan...

set gelas... 

 set dinner utk 4 org....

set dinner lg...

set cawan lg...

set dinner lg dan lagi...

 Flask...senang nk simpan air panas t...

 jam dinding yg cute...i like....

 tempat simpan barang etc brg kemas ke, keronsang ke......

 tempat letak surat...

teko air.....

 blender ni masiih dlm kotak lg..sbb aku mmg dh ader blender sblm ni...tunggu yg lama tu rosak dulu eh....hehe..

ni dapur gas...pembalut pun tak sempat bukak lg...biar la dulu...hehe

tempat simpan air brand tupperware lg tau...xpyh pikir nk beli ...hehe

mangkuk tingkat brand tupperware...dlm tu siap ader 2 jnis kek lg...
mmg kebetulan sebelum tu mmg aku dh ckp ngan en Hubby nak beli...tup tup esok tu ader org bg plak...doa aku termakbul...

set sudip...complete la kelengkapan memasak aku...tak pyh pikir nk beli lagi..hehe...bleh terus masak je...tp rajin ke????hehe....


nie je yg sempat aku snap....terima kasih bebanyak kepada yang memberikan hadiah kepada pasangan pengantin ini....muaahhhhh....

No comments: