CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, March 23, 2011

gaji oh gaji...

hari ni gaji masuk.....
hari ni jugak gaji habis...
huhu...
bayar utang kete ferrari kenari tu...
bayar duit umah sewa...(dh tinggal berdua...makin bnyk la yg kene bayar...der sape2 nak sewa sekali tak??...pompuan je bleh....hehehe)
bayar bil air + elektrik + tepon + broadband....(broadband tu walaupun tak guna sgt...bayar tetap kene bayar...huhu)
bayar insurance...tu wajib la...kang dh sakit teruk sape yg nak tlg bayar....
bayar duit kad plastik lg....(duit minyak kete la tu...huhu...)
bile dh bayar sume ni ape je yg tinggal...
tak leh nak berjimba-jimba....
adoiii....
bile la nak dpt gaji yg bnyk ni....
hurmmm.....
kene berjimat cermat ni...
nak beli hantaran yg tak hbs beli lagi...
nak kene kumpul duit nak bayar mak andam lg...
doorgift lg...
dan macam2 lg....
owh duit...turunlah kau dr langit...
hehehe

No comments: