CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, December 20, 2010

dewan punyer angkara...

tak pasal2 mood aku tak der minggu lepas...
ni sume gara2 dewan tu la...
adeh...
pelik tul...
mula2 nk booking ujung bln 4...
tp dewan dh di booking plak...
pastu pinda lg tarikh yg lain...bln 7 plak...
ok la bile dh booking...
ingatkan masalah dh setle...
rupenyer tak eh...
ble abah gi nk byr deposit dewan tu...
bleh plak org tu ckp kitaorg booking bln 2...
gile ke ape...
mane sempat nak prepare kalo majlis bulan 2..
arghhh...
terdiam kejap aku bile jd mcm tu...
so minggu lepas aku try la booking utk bln 7 tu...
dapat booking...kiranya hati dh lega skit la...
ptg tu ble nak gi bayar duit deposit...
bleh plak org tu ckp tarikh tu dh penuh..
arghhh makin tension aku...
rupenye kalo dh booking tak menjanjikan yg kita mmg dpt sewa dewan tu eh...
sengal...
rupenyer lg sape yg bayar dulu deposit org tu yg dpt sewa dewan tu...
tak guna la sistem yg diaorg buat utk booking dewan tu...
bongok...
tak kisah la sape yg booking pun...
tp sape yg g byr deposit dulu yg dpt....
mmg bongok....
bile tny tarikh ble yg kosong lg...
dh fully book eh sampai bulan 10...
dh tu bulan bp nk wat majlis aku ni...
arghhh...tension lagi....
nk wat kat umah, mama plak tak nk sbb umah tu kecik katanya...
der lg...mama ckp panas...lgpun parking susah...
mama suh wat mlm...aku taknak sbb masa tu singkat sgt...
lgpun malam kan...gelap...tak nampak t kawan2 yg dtg...
aku yg dlm dilema...
nk dgr ckp sape ni...
cadangan dr mak en tunang, buat majlis hr keje...
confirm la cadangan tu kalo bgtau kat mama mesti kene reject nyer...
sape yg nak dtg time keje tu...
kawan2 aku pun sume keje...
takkan nk postpone lg...
bulan 9 tak leh nk wat kenduri sbb cousin aku kawin...
bln 10 ngan 11 tak leh nk kawcau sbb adik2 aku der pekse PMR n SPM...
tinggal bln 12 je la...
aku sesgt la tension...
kesimpulannya wat je la kat umah...
selesa ke tak selesa blkg citer..
aku pun dh malas nk pk...
biarkan masa yg menentukan..
kalo rase tak bleh blah postpone je la lg...

No comments: