CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, November 21, 2010

email yg menjengkelkan...

aku terima email dr kawan yg dh lama tak bertemu....
pelik betul tetibe email kat aku...lg pelik mane dia tau email office aku...ishkk2...
mula2 aku rase mcm biase je la...dlm pikiran aku dia cume nk bertanya khabar je...
aku tak kisah pun kalo nk bertanya khabar ke nk tny pe aku buat skrg ke...
tapi....

sila baca keseluruhan email ni...namanya aku kene hide kan la yer...
mane la tau tetibe korang kenal plak....

----- Original Message -----
From: *** ****** ******* <*************@syabas.com.my>
To: nurwahida@pmm.edu.my 
Sent: Tue, 09 Nov 2010 08:11:42 -0000 (UTC)
Subject: message

hai....




aku reply


>>> Nur Wahida Janudin 11/10/2010 12:04 PM >>>

hai...........



email aku dibalas;


----- Original Message -----
From: *** ****** ******* <*************@syabas.com.my>
To: Nur Wahida Janudin
Sent: Thu, 11 Nov 2010 04:42:36 -0000 (UTC)
Subject: Re: message

Manchester United.....


aku reply


>>> Nur Wahida Janudin 11/12/2010 10:02 AM >>>


Arsenal...tak main la MU...dh tak der topik ke nk sembang...
yda ader kat uniten ni sampai ahad ni....der robotgamez...



email aku dibalas;


----- Original Message -----
From: *** ****** ******* <*************@syabas.com.my>
To: Nur Wahida Janudin
Sent: Sat, 13 Nov 2010 02:05:37 -0000 (UTC)
Subject: Re: message

(yda) abg tak kenal la...tapi kalau adik abg kenallah....sory mungkin salah massage...





aku reply balik...


>>> Nur Wahida Janudin 11/13/2010 7:41 PM >>>


sengal la tu...yda=adik tu org yg sama la...





email aku dibalas;


----- Original Message -----
From: *** ****** ******* <*************@syabas.com.my>
To: Nur Wahida Janudin
Sent: Mon, 15 Nov 2010 01:00:50 -0000 (UTC)
Subject: Re: message

asal lama sangat senyap...tak msg kat abg pun.






aikkk...pesal plak aku nk msg dia...tak der benda penting kot.....so aku reply balik...

>>> Nur Wahida Janudin 11/15/2010 3:35 PM >>>
eh...adik plak yg slh...abg yg tukar no phone kan..lg satu tak sanggup la nk angkat phone dr pemanggil misteri yg selalu call tp tak jawab...nk inform..hujung minggu ni adik bertunang..




email aku dibalas;


----- Original Message -----
From: *** ****** ******* <*************@syabas.com.my>

To: Nur Wahida Janudin
Sent: Mon, 15 Nov 2010 12:30:05 -0000 (UTC)
Subject: Re: message

Akhirnye bertunang juga...adik ksygan abg nie...eemmm.....bagusla tapi jgn lame sangat tunang..okey....ape2 pun tahniah, abg harap orang yang adik pilih tu betul & pandai jaga  macam abg....cume abg je..dah ditakdirkan bukan gan adik...tapi abg ada berita baik jugak...abg dah dapat babyboy...namenye...MOHD RAZIQUE...comel macam papa & mama dia, nanti..abg emailkan kan kat adik gambarnye...satu lagi abg nak bgtau kat adik,  walaupun mcm mane ditakdirkan arah kehidupan kite, abg akan tetap bersabar dan satu hari nanti abg tetap  akan tunggu adik di bawah pokok......tapi tak tahulah pokok tu kat mane...
hanye dalam hati je..yang tahu...
 





ishkk...giler ke ape nk tunggu aku....tunggu bawah pokok plak tu...jgn pokok yg bnyk kerengge sudah la...aku reply balik..


>>> Nur Wahida Janudin 11/15/2010 11:20 PM >>>


alhamdulillah...tahniah dh dpt baby pun...harap2 lepas ni tak der reason la nak cr awek lain...hahaha...just joking...org yg adik pilih ni satu office ngan adik...lecturer jugak n setahun tua dr adik...org kedah n satu Universiti ngan adik...mmg dia sgt2 pandai menjaga adik...and i love him damn much...mama ngan abah pun sgt2 setuju adik bertunang ngan dia...kedua2 belah keluarga sgt2 merestui perhubungan ni...adik akan jg perhubungan ni sampai bile2....insyaAllah adik akan melangsungkan perkahwinan pertengahan thn dpn....nt kad wangi dh siap adik akan ke office utk distribute card tu...


email aku dibalas;


----- Original Message -----
From: *** ****** *******
To: Nur Wahida Janudin
Sent: Tue, 16 Nov 2010 12:13:49 -0000 (UTC)
Subject: Re: message

Anywhere....Thanks Bro....
I  never forget when memory with u.... 
Take Care & Bye My Sweetheart.....

From
- WAN -





aku ingat dia ni der masalah la..pelik je ayat dia...aku pun reply balik..


Anyway la bukan anywhere...silap ejaan ni...tak pe leh cube lain kali...
Thanks Bro kene tukar ye kepada Thanks Sis...because i'm a girl not guy...pls make sure u know all gender of ur friends...ok..

ayat yg kedua tu pun der silap skit...
"I  never forget when memory with u.... " patutnya ayat tu jd mcm ni "I'll forget all my memory with u..." tu ayat yg sebetulnya....

ayat yg ketiga tu pun silap jugak..typing error ni...tak pun keyboard tu rosak...nt gi tukar keyboard baru eh..."...Bye My Sweetheart....." ayat ni patutnya jadi mcm ni "...Bye My Friend..."

Yda dh betulkan ape yg salah kat sini...lepas ni harap2 tak der lagi la perkataan yg salah...sempena raya haji ni...Yda mohon maaf atas segala kesilapan...halalkan makan minum...harap2 lepas ni delete la all memori antara kita...anggap je tak pernah berlaku...ape yg berlaku adalah satu kesilapan besar di pihak Yda..





aku pun tak paham apesal la mamat ni jd mcm ni...aku rase sume org pun aku layan sama je...ni mesti kes terlebih salah paham ni...adoii.....so kesimpulannya kene la berjaga2 bile berkawan dgn lelaki ni...takut salah sangka...memori pe ntah yg dia ingat tu aku pun tak tau...merepek2 je...menakutkan dan menjengkelkan je ayat dia...


so kesimpulannya kene la berhati2 memilih kawan....jgn sampai merosakkan hubungan org lain sudah la...hurmmm.....

No comments: