CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, August 3, 2010

handphone lagi...

ahad minggu lepas aku berkesempatan cuci2 mata di PC Fair MITC...
jalan punyer jalan punyer jalan...
terjumpa la booth HTC and CSL kat situ...
punyer la ramai giler org yg dtg PC Fair tu.....
nasib baik aku tak hilang kat sana...
hehehe
niat asal nak cari external hardisc je...
nasib baik jumpe...
melayang gak la duit...huhu
aku pun menghampiri booth HTC bersama en. scandal...
mak oiii mahal tul hp yg aku nak tu...
tak jadi nak amik...
cancel sbb mahal sgt...
tak mampu nak pakai yg mahal2
aku pun gi lagi 1 booth tepon...iaitu CSL
berkenan plak dgn model ni...
spec tepon ni mcm2 ada....harga dlm RM1100...
nak kata mahal tu tak sgt kot...
tp kalo tny abah mesti dia ckp mahal sgt tu...
huhuhu....
ni spec tepon CSL Spice MI300



  • Qualcomm Chipset, 600 MHz processor 
  • 3G, Quadband 
  • 3.2" HVGA Capacitive touch 
  • 114.9 x 56.8 x 12.6mm 
  • ROM 512 MB / RAM 256 MB 
  • Push Email 
  • BT 2.0 
  • 5 Megapixel Camera 
  • WiFi 
  • G-sensor + E-compass + Proximity Sensor  
  • Android v1.6, upgradeable to v2.1 
  • GPS Navigator with Map King software 
  • Anti Theft security software 
  • CSL Fun Club 
  • BlueBerry Messenger 
  • BlueBerry Store 
  • Islamic features (Azan Alarm, Kiblat Compass, Al-Quran)


Agak2 la kalo mintak kat en. scandal dia nak bg tak???
hehe...harap2 dia  bg la...hadiah birthday ke...hehehe

No comments: