CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, September 23, 2009

pic induksi....

tempat : Tanjung Bungah Beach Hotel, Penang
tarikh : 19 Julai - 30 Julai 2009
Kursus Induksi Kump 1 Bil 29 & 30


nie baru der kesempatan nak upload gambar mase gi induksi hari tu....sepanjang lebihkurang 12 hari kat sana mcm2 aktiviti yg dijalankan selain dr duduk je dgr ceramah yg bosan2...huhu....
nasib baik der geng2 yg sekepala..tak der la teerasan bosan sgt....hehe...kat bawah ni pose2 yg sempat dirakamkan oleh kamera ntah sape2 ntah...




nie je pic yang ader pun...huhu

2 comments:

fq said...

nmpk bes je kursus cmni....

@>>--wAhIdAjAnUdIn--<<@ said...

mmg best pun...bosan dgr ceramah