CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, August 18, 2009

Cintailah aku sepenuh jiwa...

sambil2 wat soalan tugasan budak2 ni sambil2 melayan lagu dulu-dulu...sekali terdengar plak lagu ni....best giler la lagu ni...penuuh maksud....harap2 org tu syg + cinta + kasih kat aku sepenuh jiwa dia la....plzzz...hayati la lagu ni...



Lirik Lagu Cintailah Aku Sepenuh Jiwa
Melihat dedaun di taman
Yang gugur bersama airmata
Dipagar bunga kesedihan
Harumnya mengundang luka kisah silam
Seharusnya kita masih kekal bercinta
Namun apa yang hilang ialah kemesraan
Mengapa ia berakhir
Saat-saat kita bahagia
Dan kini sedang kesuntukan waktu
Imbas semalam masih hangat terasa
Diriku ini kau cintai dan kasihi
Tariklah balik kata-kata yang luluh memisah kita
Cintailah aku sepenuh jiwa
Serlahkan hati yang gerhana
Suburkan semula asmara
Kesalahan dulu sememangnya milik kita berdua
Pulangkan kembali cintamu
Hiaskanlah dalam hatiku
Semoga cinta kita bertemu
Beralas kasih tulus suci abadi
Mengira dedaun di taman
Yang gugur di pipi berlinangan
Terkejut aku dari lena
Dibasahi airmata kesedihan




2 comments:

fq said...

wah....
jiwang ni....
lagu ap ek?
xpat agak la...

wAhIdAjAnUdIn said...

lagu liza hanim la...